Rihanna a fost numită director de creaţie al brandului Puma

Rihanna a devenit noul director de creaţie al brandului Puma, a anunţat, marţi, această companie germană specializată în articole sportive, care vizează poziţia de lider pe o piaţă cu o evoluţie spectaculoasă, destinată clientelei feminine, informează Reuters.

Puma a anunţat într-un comunicat de presă că acest contract, încheiat pe mai mulţi ani şi care va intra în vigoare în luna ianuarie 2015, va permite cântăreţei Rihanna să devină imaginea oficială a diviziei feminine de articole vestimentare, alăturându-se astfel unor celebrităţi din lumea sportului, precum campionul olimpic Usain Bolt, în calitate de ambasador al brandului german.

Puma a cheltuit sume uriaşe în campaniile de marketing – inclusiv pentru încheierea unui contract cu echipa engleză de fotbal Arsenal F.C. -, încercând să recupereze astfel terenul pierdut în ultimii ani în faţa liderului mondial de pe această piaţă, compania Nike, şi a rivalului său german brandul Adidas.

Bjorn Gulden, directorul executiv al brandului Puma, spune că încheierea unui contract cu o vedetă de prim rang precum Rihanna reprezintă o stategie adiacentă a companiei de întărire a poziţiei companiei pe piaţa articolelor sportive destinate unor sporturi precum fotbal, jogging şi motociclism.

Puma spune că Rihanna se va ocupa în mod direct de conceperea colecţiilor brandului de anul viitor şi se va implica în acţiunile de promovare a acestor articole sportive, participând la diverse evenimente ce vor avea loc în mall-uri, supermarketuri, dar şi pe reţelele de socializare.

Compania germană nu a dezvăluit detaliile financiare ale acestui contract.

Grupul Nike a invitat 27 dintre cele mai renumite atlete din lume la un eveniment spectaculos organizat la New York, în luna octombrie, cu ocazia prezentării celei mai recente colecţii feminine. La rândul său, brandul Under Armour a semnat în luna septembrie un contract de promovare cu fotomodelul Gisele Bundchen.

Compania Adidas, ale cărei articole vestimentare feminine sunt considerate mult mai elegante decât cele lansate de Nike, graţie brandurilor sale streetwear Originals şi NEO, realizează deja 30% din cifra sa de afaceri din comercializarea produselor pentru femei, promovate de celebrităţi precum Rita Ora, Stella McCartney şi Selena Gomez.

Rihanna şi-a lansat primul album discografic în 2005, iar primul ei single devenit nr.1 a fost piesa „S.O.S.”. Au urmat alte trei piese care au ajuns pe prima poziţie a clasamentelor muzicale: „Umbrella”, „Take a Bow” şi „Disturbia”. Înainte de „Loud”, din 2010, cântăreaţa a lansat albumul „Rated R”, în noiembrie 2009. Cele mai recente albume ale sale sunt „Talk That Talk” (2011) şi „Unapologetic” (2012). Albumele sale s-au vândut în peste 120 de milioane de exemplare pe plan mondial, iar cântăreaţa a fost recompensată cu şapte premii Grammy.

Florin Badescu – Mediafax

Trả lời

Email của bạn sẽ không được hiển thị công khai. Các trường bắt buộc được đánh dấu *