Grupul La Fântâna, cel mai mare jucător de piaţa de apă îmbuteliată în dozatoare şi şi de pe cea a purificatoarelor, care a preluat anul trecut distribuţia brandului de cafea Lavazza pe plan local, a lansat brandul Green, disponibil pe piaţa din România, dar şi din Serbia.
„Green – Cafea boabe pentru espresso” este disponibil exclusiv în Serbia, în timp ce „Green – Lapte special pentru cafea” este accesibil în România şi Serbia. Produsele se adresează în principal segmentului de clienţi corporativi (B2B) ai grupului de pe cele două pieţe.
„La Fântâna are o preocupare constantă pentru a asigura noi perspective de creştere pe termen lung prin diversificarea liniilor de business şi inovare. Cheia dezvoltării noastre în continuare constă în valorificarea bazei extinse de clienţi şi a infrastructurii logistice majore din cele două ţări în care grupul La Fântâna operează”, a declarat Cristian Amza, CEO şi fondator al grupului La Fântâna.