Fornetti România, cel mai mare jucător de pe piaţa de patiserii şi covrigării, a ieşit la finalul lunii iulie din insolvenţă, stare în care se afla încă din 2011.
Compania, cu afaceri de 100 mil. lei anul trecut, are în plan după ieşirea din insolvenţă schimbarea „la faţă“ a magazinelor, respectiv rebrandingul acestora, şi angajarea a 50-100 de oameni.
Managementul reţelei Fornetti, care numără peste 600 de unităţi la nivel naţional, a decis ca în următoarele şase luni să demareze un program de modernizare a unităţilor existente şi a celor noi, program ce va include şi rebrandingul acestora.
Fornetti România, cu sediul în Timişoara, a fost înfiinţată în anul 2001 prin intermediul unui parteneriat cu Fornetti Kft. din Ungaria. Compania a devenit master-francizor pentru această marcă în România după ce iniţial a avut activităţi de distribuţie a produselor de patiserie. Firma are o fabrică în apropiere de Timişoara.
Recent, compania-mamă a fost preluată de compania elveţiano-irlandeză Aryzta AG, acţionar al Origin Enterprises, care a cumpărat recent companiile din agrobusiness Comfert Bacău şi Redoxim Timişoara.